شنبه 15 ارديبهشت 1403 - Sat 04 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 260301
    تاریخ انتشار: 13/شهريور/1400 - 13:32

    پارالمپیک توکیو| جوانمردی در فینال هفتم شد/ عزیزی اقدم به فینال رسید

    یازدهمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با ادامه رقابت‌های نمایندگان کاروان ورزش جانبازان و معلولین کشورمان در حال برگزاری‌ست.

     پارالمپیک توکیو| جوانمردی در فینال هفتم شد/ عزیزی اقدم به فینال رسید

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»در نهمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ورزشکاران کشورمان در شش رشته پاراتیراندازی با کمان، پاراکانو، والیبال نشسته، پارادوومیدانی، پاراتیراندازی و پاراتکواندو به مصاف رقبای خود رفته و می‌روند.

     

    *جاهدی حذف شد

     مرحله نیمه نهایی مسابقات پاراکانو انفرادی VL۲ بازی های پارالمپیک توکیو صبح امروز در توکیو برگزار شد. در این مرحله از مسابقات، اسلام جاهدی نماینده ایران هم حضور داشت اما در گروه خود با ثبت زمان ۵۸.۰۵۷ چهارم شد و نتوانست به فینال راه یابد.
    در این گروه ورزشکار آمریکا ۵۴.۵۷۶ ثانیه اول شد و به همراه نمایندگان مجارستان و کانادا صعود کرد.
     
     
    *بهروزی راد هفتم شد
    در مرحله نیمه نهایی ۲۰۰ متر انفرادی KL۳ زنان هم شهلا بهروزی راد با حریفان خود رقابت کرد و توانست با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود به فینال این مسابقات صعود کند.
    بهروزی راد با زمان ۵۱.۳۱۶ ثانیه از خط پایان گذشت و بعد از ورزشکاران آلمان و سوئد راهی فینال شد.
     
    در مرحله فینال که از ساعت ۱۱:۳۰ (به وقت محلی) در «سی فارست واتروی» توکیو آغاز شد، شهلا بهروزی راد نماینده کشورمان با هفت ورزشکار از کشورهای دیگر رقابت کرد و در نهایت به عنوان هفتم رسید. 
    بهروزی راد در فینال با زمان ۵۲.۷۸۹ ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.
     
    در این ماده «لائورا» از بریتانیا با زمان ۴۹.۵۸۲ ثانیه از خط پایان گذشت و قهرمان شد. ورزشکاران فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

    *پیروزی رایحه شهاب در جدول شانس مجدد

    در ادامه مسابقات پاراتکواندو بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو از ساعت 10:30 امروز (شنبه) رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم این رقابت‌ها به مصاف گل‌جونوی نایمووا از ازبکستان رفت.
     
    در این رقابت که در سالن تکواندو مجموعه ماکاهوری برگزار شد، نماینده کشورمان با نتیجه 30 بر 9 مقابل نایمووا تن به شکست داد و از راهیابی به جمع هشت تکواندوکار برتر وزن خود باز ماند.
     
    گل‌جونوی نایمووا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به مصاف شوکو اوتا از ژاپن خواهد رفت. با توجه به راهیابی نایمووا به فینال شهاب در جدول شانس مجدد قرار گرفت.
    او در جدول شانس مجدد این مسابقات به دانیلا آندریا مارتینز مارسیکال از مکزیک رفت.
    این مسابقه که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه - به وقت توکیو) در سالن تکواندوی مجموعه ماکاهوری برگزار شد، در پایان به برتری ۱۷ بر ۱۰ بانوی شایسته کشورمان انجامید.
    راند اول این مسابقه نتیجه‌ای جز تساوی ۲ - ۲ نداشت، اما در راند دوم برتری ۶ بر ۵ از آن حریف مکزیکی شد. در نهایت با برتری ۱۰ بر ۲ شهاب در راند سوم، پیروزی ۱۷ بر ۱۰ از آن او شد.
     
     
    *جوانمردی در فینال هفتم شد
     
    رقابتهای تپانچه ۵٠ متر p4 مختلط کلاس SH1 پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو صبح امروز به وقت محلی در سالن تیراندازی آساکا برگزار شد و دو نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی به رقابت با حریفان پرداختند.
     
    ساره جوانمردی، توانست با امتیاز 539 -5x در رده سوم جدول رقابت مقدماتی قرار بگیرد و به فینال رقابتهای تپانچه ۵٠ متر p4 مختلط کلاس SH1 پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو صعود کند و در جمع ٨ تیرانداز برتر قرار گرفت.
     
    در رقابت فینال ساره جوانمردی تنها زن حاضر در این رقابت، نتوانست به مدال دست یابد و حذف شد. 
    پاراتیرانداز کشورمان در دور دوم شلیک و پس از حذف تیرانداز ازبکستانی با امتیاز ١١٨.٨ بعنوان دومین حذف شده، رقابت فینال را ترک کرد. 
     
    جوانمردی در این ماده رکوردار است. او در پارالمپیک ٢٠١۶ با ثبت امتیاز ١٨٩.۵ رکورد پارالمپیک را به نام خود ثبت کرد. 
     
    جوانمردی مدال طلای تپانچه بادی ١٠ متر زنان در پارالمپیک توکیو، مدال طلای در دو تفنگ ۵٠ متر میکس و تپانچه بادی ١٠ متر پارالمپیک ٢٠١۶ را در کارنامه دارد.
     
    دارنده ۴ مدال طلای رقابتهای آسیایی، در پارالمپیک ٢٠١٢ نیز توانسته بود مدال برنز تپانچه ۵٠ متر مختلط را کسب کند. 
     
     
    *ارم هم حذف شد
     
    سمیرا ارم نماینده کشورمان در این رقابت با امتیاز 465 - 3x در رده ٣۴ و آخر جدول مقدماتی قرار گرفت و از صعود به فینال و جمع تیراندازان برتر بازماند.
     
    تیرانداز ازبک با امتیاز 539 -9x در جایگاه نخست دور مقدماتی قرار گرفت. 
     
     
    *صالح فرج زاده به عنوان ششم بسنده کرد
     
    مرحله نهایی مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک در ماده F۳۴  صبح امروز شنبه برگزار شد که سیامک صالح فرج زاده نماینده کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداخت.
    فرج زاده در پایان این ماده با پرتاب ۱۰ متر و ۸۰ سانتیمتر در رده ششم قرار گرفت.
     
    هر سه مدال این ماده به نمایندگان کشورهای عربی رسید. «احمد هندی» از اردن با پرتاب ۱۲ متر و ۲۵ سانتیمتر قهرمان شد و رکورد جهان را شکست. «عزیزالدین نوری» با ۱۱.۵۵ و «عبدالغدیر عبدالرحمان» از قطر با ۱۱.۳۶ سوم شد.
     
    نتایج پرتاب فرج زاده به این ترتیب است:
    پرتاب نخست: ۱۰ متر و ۷۶ سانتیمتر
    پرتاب دوم: ۱۰ متر و ۸۰ سانتیمتر 
    پرتاب سوم: ۱۰ متر و ۷۲ سانتیمتر
    پرتا چهارم: ۱۰ متر و ۶۵ سانتیمتر
    پرتاب پنجم: ۱۰ متر و ۷۴ سانتیمتر
    پرتاب ششم: خطا
     
     
    با صعود به فینال؛ مدال عزیزی اقدم قطعی شد
     
    مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز با رقابت تکواندوکاران در اوزان ۷۵+ کیلوگرم مردان و ۵۸+ بانوان پیگیری می‌شود.
    در مرحله یک چهارم نهایی مساباقت وزن ۷۵+ کیلوگرم مردان اصغر عزیزی اقدم از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (شنبه - به وقت توکیو) در سالن تکواندوی مجموعه ماکاهوری به مصاف گومز مولینا از کارستاریکا رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۹ پیروز شد. 
    پس از تساوی ۳ - ۳ در راند اول، راند دوم به برتری ۴ بر ۳ مولینا انجامید و با پیروزی ۳ بر ۲ عزیزی اقدم در راند سوم کار به راند طلایی کشیده شد. در راند طلایی برتری ۲ بر صفر از آن عزیزی شد تا نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی برسد.
     
    عزیزی اقدم از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (شنبه - به وقت توکیو) در سالن تکواندوی مجموعه ماکوهاری مسه و در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۵+ مسابقات پاراتکوندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف زین‌الدین آتایف از کمیته ملی پارالمپیک روسیه رفت که در این مسابقه با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری شد.
    عزیزی اقدم راند اول مبارزه را با برتری ۳ بر ۲ پشت سر گذاشت، در راند دوم با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و راند سوم را هم با برتری ۳ بر ۲ پشت سر گذاشت و در نهایت با نتیجه ۹ بر ۴ پیروز و فینالیست شد.
     
     
    *تیم میکس ریکرو ایران از صعود به فینال بازماند
     
     مسابقات تیمی میکس پاراتیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک در رشته ریکرو عصر امروز در یومنوشیما پارک شهر توکیو برگزار شد و تیم ایران که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم میکس بریتانیا رفت. 
    زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی ترکیب تیم میکس ریکرو ایران را در این دوره از بازی ها تشکیل می دهند.
    در این دیدار کمانداران ایران با نتیجه  6 بر صفر توانستند از سد تیم میکس ریکرو بریتانیا گذشت. تیم ایران با برد در این بازی حریف تیم ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی شد. ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق شده بود تیم ژاپن میزبان را حذف کند. 
    دیگر دیدار این مرحله را تیم میکس ریکرو روسیه و چین برگزار خواهند کرد. 
    مسابقات تیمی میکس تیراندازی با کمان بازی‌های پارالمپیک در رشته ریکرو عصر امروز در پارک یومنوشیما شهر توکیو برگزار شد و تیم ایران که پس از استراحت در دور نخست با غلبه بر بریتانیا راهی نیمه نهایی شد. در این مرحله هم به مصاف تیم ایتالیا رفت اما در کمال نا باوری با شکست در این مسابقه به فینال نرسید.
    زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی ترکیب تیم میکس ریکرو ایران را در این دوره از بازی ها تشکیل می دهند.
    در این دیدار کمانداران ایران با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم میکس ریکرو ایتالیا شکست خوردند. تیم ایران با این شکست در این بازی حریف تیم چین در دیدار رده بندی شد.  
    از زمان شروع مسابقات نیمه نهایی بارش شدید باران در پارک یومنوشیما شروع شد و مسابقه ایارن و ایتالیا هم زیر بارش شدید باران برگزار شد.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

     

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما